måndag 25 februari 2013

Vad är ditt jävla problem!?

Som ni vet har jag nu gjort ett försök nr 2
till att sluta röka.. 
Meeen... Attans där sprack den.. 
Kommer väl ett försök nr 3 inom en snar framtid...
Och då ska jag stänga av mobil och inte ens va online på FB &
INTE ens gå ut, för det är där det MEST fuckar ur.. 
Asså, jag blir galen på den efterbliva cepe-fittan som
dessutom är trögfattad och fattar verkligen INGET! 
Aah, så mycket gillar jag den personen just nu.. 

Räcker väl med att jag t.ex  säger.. 
"Nä, jag ska inte upp och köpa cigg, jag ska sluta" 
Men likförbannat så ska denne tjata på mig.. 
Röka framför mig och typ blåsa skiten rakt i ansiktet! 
Det är liksom precis som om att denne 
visar mig en riktig BRA R-E-S-P-E-C-T!? 
Eller har jag helt jävla fel nu ? 

Jaaa, jag är bitter...! 
So bring it on bitches! ^^ xD 

C Ya! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar