onsdag 27 februari 2013

Svar på kommentarer!


nr1: Du ska få ett litet råd av mig.....(det är så himla tråkigt att Du inte själv ser hur fel du prioriterar) Ta å vänd på den där listan.....ser du?? Lycka till
från: Besök från förr...

Jadu, besöket från förr^^
Jag kan säga såhär att jag INTE ska ta den i den ordning som
de står på den listan.. De kan jag LOVA!
Så då har du misstrott de hela^^
Sen tycker jag faktiskt kan skriva ett namn istället för:
"besök från förr"
Men i alla fall jag tar å plockar från listan på olika håll! =) <3


nr2:  Usch, jag blir så arg när jag vet hur vissa behandlar dej. Bryr dom ens om dej egentligen? Eller är dom så egoistiska att dom bara bryr sej om deras egna behov? Sådana människor tycker jag att du ska radera från ditt liv omgående. Du ska prioritera dej själv först! "Var god mot andra, men godast mot dej själv" sägs det ju. Massa kärlek till dej <3
från: Lindah Malm

Jo, jag vet^^
men har så fruktansvärt svårt att säga nej till vissa.. =(
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar