tisdag 26 februari 2013

Påmind om lite grejer!

Idag träffade jag Lindah och blev påmind om lite grejer 
som dock gjorde mig upprörd! ^^
Så nu sitter jag här och skriver fast än att jag är bitter! xD 
Så för att lugna ner mina äckliga nerver så blir det en kopp
kaffe på detta och en cigg snart ! =) 

I alla fall så har man hunnit att göra lite stuffs idag..
Sådana som var ett "MÅSTE" Haha, ja ibland kan jag vara duktig! =) 

Min bitterhet idag kan också ha med min dåliga sömn i vanlig ordning!
I natt så vaknade jag upp av andnings besvär och kunde knappt röra på mig... =(
Det var faktiskt RIKTIGT HEMSKT!! =(

Tror dessutom att jag borde kolla om jag har Astma eller liknande!
Hade ju vart kul om man helt plötsligt hade fått KOL
men är väl ingen fara för mig ännu pga att jag är för ung?
Hahaha xD ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar