tisdag 19 februari 2013

Förbannade dag!

Hejhopp! =) 

Idag har vi testat på att INTE röka på hela jävla dagen! 
Vilket resulterade en arg liten bitterfitta! =) 
Det va värre än vad det va förväntat-.-

Vilket gjorde att jag talade i telefon i typ 3timmar
med bästaste Lindah ! 

Ett stort tack till henne som orkade lyssna på mitt
jävla gnäll och skrik och gråt.. ♥

& på de så kom min mamma och gapa och härjade! 
Så vi bad väl varandra i stort sätt att 
dra åt HELVETE eller nåt? 

Sen mitt upp i de hela så hörde en vän av sig
och mådde inget vidare.. ='( ♥
Naaaww, önska jag kunde göra nåt 
åt hans bekymmer men kan dock inte göra't.. =( 
Vilket får mig till att bli så pass dåligt humör..
Sen grejen att han kanske inte 
"slår ner näven i bordet" & 
berättar både de ena och de andra! ^^
Vet också varför han inte gör det heller ='(
Bara tanken på hur det skulle bli med honom får
mig att bli så otroligt ledsen och arg på samma gång! 
För så ska det VERKLIGEN INTE behöva vara! 
Puss & Kram på honom i alla fall ♥

Men att försöka att lugna ner nån när man själv är på
et sjuhelvetes humör är ju kanske inte de bästa heller =( 

Så jag va ju rätt nära på att ta ut all "agg" på honom! =( 
Stackar'n ='(


Aja, hopppas jag NÅGON gång kan sluta röka! 
Då kommer jag PÅ RIKTIGT att vara stolt över mig själv.. 
Kanske till och med för första gången! 


Herrååå!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar