fredag 25 januari 2013

Svar på en fråga!

Hej hopp! 
Tänkte att jag skulle svara på 1 fråga just nu! 

 
Allra goaste Micke, jag har läst din blogg sedan du började...Jag undrar; varför pluggar du inte? varför krökar du så ofta? Varför försöker du inte göra något av ditt liv istället för att följa i din bänga morsas fotspår? Hennes "framgång" i livet kan ju knappast vara nåt att sträva efter eller??? OBS Jag e på ditt lag, jag tror faktiskt att du har massor av potential till att få ett mer innehållsrikt och berikande liv än det du lever just nu
Frågat av någon från din barndom 2013-01-19 07:23 
 
Jag har ju mina aningar om vem du nu kan vara! ^^
Är ju så att jag faktiskt inte direkt inte har tänkt på det där med att "PLUGGA"
Jag funderar starkt på att ta i alla fall minst 1Folkis år.. 
Men nu först så ska jag vara på en praktikplats.. 
Är faktiskt MÅNGA som säger till mig att jag ska börja pluggandet igen.. 
Frågan är vad jag har ork till.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar