måndag 7 januari 2013

Lite sent inlägg!

Nu ligger jag ner.. iofs, har jag gjort de rätt länge nu..
Verkar som om jag har en hel del att både göra och tänka på..

Därför blir de så långt mellanrum mellan inläggen.. sorry..

Anyway..
Snart är de flytt på G
Inflyttnings fest/middag
Shopping! !

Haha, den killen jag träffar ibland typ gnäller på mig och mitt "shoppingbehov" haha..

Men de är sant.. jag har ett behov till att shoppa och så är jag kanske inte den bästa på att hålla i min ekonomi.. är ju knappt jag har nåt öre kvar när jag får in nya varje månad!

Så han har rätt i de han säger^^
Jag borde låta nån annan ta hand om den delen!
Men ska i alla fall testa att INTE shoppa nåt denna månad...
Klarar jag de kan jag ju testa att inte shoppa nåt månaden därpå heller..
Smart va?

Shiiiet vilket långt inlägg detta blev nu då ^^ xD

I alla fall så ska jag nu göra ett tappert försök till att sussa kudden en liten stund..
Om jag nu kan..

Puss & Kram ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar