onsdag 30 januari 2013

Fuck!

Jag stör mig så grymt mycket på folk och tyvärr även på mig själv..
Just nu kan jag känna att jag behöver få låsa in mig och kasta bort nyckeln. Jag längtar så grymt mycket tills på Fredag då jag ÄNTLIGEN kan åtminstone låsa in mig & stänga av min mobil! Känner nog egentligen att de behövs..
Längtar även tills på Torsdag nästa vecka då en old friend of mine kommer till mig och stannar kvar i alla fall över helgen.. får väl se om han blir kvar längre?  Vilket jag dock inte tror han gör? Men vem vet?

Är så otroligt nervös över en sak just nu bara.. hur ska jag hinna med allt? Och, jag hoppas på allt att detta går vägen.. Jag väntar nämligen på ett litet besked imorgon.
Va i alla fall och köpte lite saker på IKEA idag!
Åkte nästan dit direkt efter jag vaknat! Hann ju knappt göra mig i ordning liksom.. ousch, så trött jag plötsligt blev!  Får berätta mera imorgon. ;)

♥ Puss & Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar