tisdag 15 januari 2013

Frösen!

Här ligger jag nu och fryser för fullt! Så nu skulle man haft nån som låg bredvid en och höll om en. Men de måste jag ordna upp tror jag? Jag behöver en sån vän när jag inte är ute efter ett förhållande! Då kan ju frågan "varför jag inte vill" komma upp!
Jo för att jag är osäker på mig själv. Jag har sårat MÅNGA genom vissa saker.. Kan dra en sak.. Jag hade en som hette Jocke för ett bra tag sen..
Första utekvällen utan honom va jag inte direkt så trogen.. Han förlät mig & jag fortsatte att vara otrogen.. Sen klara jag lnte av att se Jocke i ögonen mer på ett bra tag.. Hade jag "skött" mig.. så hade jag förmodligen bott i Göteborg i dagens läge.. Han va för go.. Och jag va elak å dum..
Va ju på den tiden man va lite som en slampa och knullade runt lite.. Visst jag ångrar mig än idag att jag inget dumt gjort..
Men gjort är gjort nu.. man får helt enkelt se de såhär "man lär sig av sina misstag"
Jag undrar egentligen...
Vart går gränsen till otrohet?
Kommentera gärna och skriv vad ni tycker.. Är alltid kul att få en å en annsn kommentar!

Puss & Kram ♥♡♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar