onsdag 16 januari 2013

Är jag sjuk!?

Jag har bestämt mig för en liten grej! 
Asså, jag bestämde såhär: 
Att jag INTE ska ha sex på MINST ett halvår
Och inte ens toucha mig själv. 
Kan säga att jag redan börjar lida. 
Jag har ett litet missbruk egentligen.. 
Ett missbruk som kallas "sexmissbruk"

Och nu får jag gå runt & vara kåt jämt och ständigt! 
Är det normalt att man gör såhär? 

Känner liksom att jag egentligen bara vill:

* Festa & Knulla *

Men hepp, jag och mina tok idéer hit och dit! 

Festa & Knulla hör ju liksom ihop på nåt sätt liksom! 

Menar på att festar jag inte så blir det inget pippa av heller. 
För nånting inom mig när jag är nykter HINDRAR mig
från att ha sex/samlag.. 

Är helt sjukt egentligen.. 

Så som en annan sa! ^^ 

Att när man väl kommer till kritan så funkar det inte! 
Förlåt, men det är såå frustrerande i just det ögonblicket! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar