tisdag 25 december 2012

Tisdag 25Dec

Sååå, nu har man ÄNTLIGEN tillgång till en dator. 
Jag skulle berätta min helg som va. 
kan då säga att den var fylld med mycket alkohol. 


I fredags: 

Jag drog hem till Penny ganska så sent. 
Tog ett glas vin eller 2 innan utgång på 
Liquid, men jag kom inte IN!!
Jävla vakt att INTE känna igen mig då. 
Så då fick de bli en sväng till Rockbar istället.
Där va det i alla fall fullsatt. 
Knappt att man fick plats med att stå. 

Sen efter det så drog vi till Kaktus om jag nu minns rätt så ska det 
stället heta så? =) 

Aja, vi va i alla fall inte kvar på kaktus så länge som till stängning. 
Penny ville åka hem, så då gjorde vi de.

Lördagen: 

Vi va hemma hos Penny. 
drack lite vin drog sedan hem till hennes far 
för att säga god jul typ. 
men på något jävla vänster så fastnade vi där också. 
jag som tänkte ta en Liquid/Rockbar. 
men hepp. 


I alla fall så kom vi hem till penny efter mååååånga timmar hos hennes far. 
Sen typ kl 05,30 kommer stans finaste "pepparkaka" Haha 
Haha, för skön va den snubben . xD 


kan berätta mer om de är nån som känner för att de vill veta mer. 
För jag verkligen inte orkar att skriva så mycket mera. 

Puss & Kram så länge. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar