söndag 16 december 2012

Oväntat samtal!

Fick ett oväntat samtal från ett av mina "ex" 
eller vad man kan kalla honom. 
Så jag blev typ helt förstörd.

Bara undrar hur han fick tag i mitt nr?
Det är liksom helt över för min del nu känner jag,
jag har liksom gått vidare med livet. 
Men det har inte han tydligen? 

Man kan ju inte ringa nån efter ett bra tag
och säga: " Jag Älskar Dig! " 
Det Va liksom droppen efter så som han behandlat mig?!

Jag var typ bara luft liksom.. Eller nåt? 
Anyway, bad honom att inte ringa mig mer. 

Jag vet att det blir ganska mycket 
"skriverier" om känslomässiga saker just nu. 
Är liksom min nya medicin som spökar till mig ordentligt! 

Ibland känner jag inte alls igen mig själv liksom. 
Det är fan i mig inte okej... 

Aja, blir väl till att lägga sig ner snart.. 
Tycker bara att det var synd att jag just nu skulle
tvätta min jacka! 
Jag som ville ut och gå nu. 

Tror jag behöver det efter allt detta. 
Försöka samla ihop mina tankar så dom inte är helt utspridda. 
Är ju inte direkt det roligaste jag vart med om. 


Har hört av nån annan: 

"Det har vart en tuff vecka, med dina humörsvängningar 
och dina konstiga sms"! 

Kan jag förstå, för jag har faktiskt haft en tuff vecka. 
Med en massa konstiga och väldigt udda känslor,
och tankar. Blev till och med rädd för mig själv liksom. 

Så mitt förra inlägg handlar om denne
A.... 
Nämner dock inte hela namn. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar