tisdag 13 november 2012

Om Mig!

Hejsan. 
Tänkte köra lite "om mig grejer"


Om Mig
Namn: Micke
Födelseplats: Örebro
Bor: Örebro
Ögonfärg: Blå
Hårfärg:Olika
Skostorlek: 37/38
Civilstatus: Singel ofc
Höger eller vänsterhänt: Höger

sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? Jupp =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nää
Har du varit gravid? Ohja, 17 ggr typ
Har du fått ditt hjärta krossat? Ett par ggr kanske. =(
Har du någonsin haft sex? Jo.
Har du fått ett sugmärke? Aah
Har du gråtit över kärlek? Det har hänt.
Vem delade du senast säng med? Om, jag ens det minns. Haha
Har du drömt om någon du tycker om? Jo, det har hänt! =)
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Nä, det tror jag inte?
Har du haft sex på fyllan? Öhm, aah
Har du någonsin känt dig utnyttjad? Nää.
Har du haft trekant? Aah
Har du haft sex med någon du knappt känner?  Jåå
Hur många gånger har du haft sex under ett dygn? 2-3 :$
Gillar du att bli kysst på halsen? Jupp xD
Är kärlek viktigt för dig? Njae?! Vette fan?!

ärlighet
Röker du? Jupp
Snusar du? Nää
Gör du frukosten själv? Äter inte frukost
Har du suttit i rätten? Aah
Har du strulat någon av samma kön? Daah, klart jag har! <3
Har du varit på strippklubb? Inte än
Vad gör du när du blöder näsblod? Får PANIK
Vem kan du prata om allt med? Lindah
Har du solglasögon? Ibland
Vem pussade du senast? Minns inte? xD
Vem kramade du senast? Michelle
Vad heter ditt hårspray du använder? Har inget xD
vilken färg har du på tröjan du har på dig? Är en Onepice Grå
Känner du någon somär pervers? Haha, aah!
sitter du vid en bärbar dator nu ? Jupp.
Är du blyg? Ibland så.
Vad tänker du på just nu? Att det inte kommer att bli nån film IVO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar