måndag 12 november 2012

Inget skitsnack utan ren fakta!

Hejsan! =) 
Så som många nu vet så är jag inte ett dugg glad på skvallerbloggen. 
Jag undrar vart i kissies inlägg om steffi har ni sett att kissie kallar steffi för
"falsk fitta?" Ingenstans, så det så. 
Där ljög ju skvaller äckel bloggen ÅTER igen. 
Påstår att folk knarkar till både höger och vänster. 
Men bara så denna skvallerblogg vet så är du inte helt anonym. 
Går faktiskt också att göra så du inte existerar, du borde lugna ner dig kraftigt tycker jag. 
Jag både hoppas och jag vill att denna skvallerblogg läggs ner i minst 30dagar. 
För att den bara ljuger, och hittar på en massa skit! 
Om nu skvallerbloggen får ett skvaller/tips så kolla upp för fan fakta innan du/ni anklagar
någon till både höger och vänster, för detta beteende är fan inte OKEJ! 
Så nu vet du/ni det. Och FYI så har jag ett öga på alla bloggar nu och ser och vad som skrivs och inte skrivs bara för att se om det ljugs ännu mer? Haha, bara så patetiskt.
Väx upp!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar