torsdag 29 november 2012

I had a nightmare!

Jaha, då har man precis vaknat upp från världens mardröm! =(
Den va inte kul kan jag lova! 

Va så här i alla fall:
Jag skulle iväg på en fest för att min bästa tjoffakömpis L fyllde år.
När jag väl kom fram så satt alla ute på tomten och jag ska typ gå in och
när jag kom in i huset så ligger A på golvet i köket med en kniv i handen,
 och han var BLODIG as hell.
Det var alltså ett självmordsförsök.
Men då där inne i köket befann sig även L med deras yngsta dotter.
Och jag får PANIK och säger att det inte är bra för barnet att se på detta, 
och tar med henne till övervåningen där jag hittar deras äldsta dotter.
De andra gästerna sitter då ute på tomten och fikar och dricker öl & vin
medan det är stans största highlife inne i huset.
Sen helt plötsligt reser sig mannen upp och ska typ ha ihjäl oss andra.
Vi får typ låsa in oss i ett rum.
Sen kommer jag inte ihåg mera. 
Creepy va det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar