söndag 11 november 2012

Helgens bravader!

Hej hopp gummi snopp! =)
Nu tänkte jag berätta lite om helgen och om hur den varit. 
Börjar då med Fredagen, jag va hemma hos Penny och drack både vin & öl.
Sen tjoffade vi en taxi ner på stan för att möta upp en snubbe för att sedan 
gå till ROCKBAR! =) 
Kul hade vi, tills typ mitt minne försvann xD 
Minns inte hur vi tog oss hem till denna snubbe, men i alla fall
där på natten någon gång så somnade jag. Haha =D
Och vaknar till lite grann för att Penny den jävla huliganen
häller ut en HEL öl på mig när jag sover. Jag luktade inte mysigt sen kan jag lova! =)
Sen igår så var man bakis och skakis. 
Mådde rent av skit!
Så hela min Lördag bestod av sova/vila och kolla på tv och så!
Sen tänkte jag ju ut och träffa folk på kvällen men somnade typ halv 11 igår så
det blev inget med det!

Jupp, detta var lite om min helg. 

Btw.. färgade håret i Fredags också.


♥ Puss & Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar