torsdag 8 november 2012

Bara 9 dagar kvar!

Hejsan alla super gölliga läsare! ♥

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag ska på Bio. =) 
 Och ni borde veta vilken film jag ska se?
Samt att jag ska träffa en väldigt bra vän till mig där.
jag har fått smeknamnet "Husbögen" av henne. 
Haha, vi var grannar för ett tag sen och då kom hon med
detta roliga smeknamnet! Puss & Kram till henne!♥

Började min dag med att spy! =( 
tack vare ett par jävla ruttna ägg som jag skulle knäcka 
och typ hälla ut för att sedan slänga skalen. 
men kan lova att det var fan inte alls så kul 
för det stank nåt illa som jag uppenbarligen inte klarar av. 
Så jag spydde! Få fan vad vidrigt!

Aja, Puss & Kyss! ♥




**************'


Uppdaterad och såklart är det en väldigt fin vän till mig som
tänker bjuda mig på bion! xD ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar