måndag 12 november 2012

Är barnvakt!

Hejsan! =) 
Nu har jag varit och lämnat en liten sötis på skolan ♥ 
Så nu sitter jag bara hemma med den andra sötisen som tyvärr råkar vara sjuk =/ ♥
Stackars liten. =( 
Tycker inte det är okej med barn som blir sjuka, är ju ganska jobbigt att se på också. =( 
I alla fall så väntar jag nu på att föräldrarna skall komma hem! =) 


Sen fick jag en liten fråga för ett tag sen. 

Frågan löd såhär: 
Har du någon diagnos? Älskar din blogg!!!
Mitt svar till det är- Är inget jag känner till, tyvärr! ♥ Tack ♥

Sen tycker jag personligen att det är jävligt jobbigt med Anonyma som kommer med frågor.


♥ Puss & Kram ♥
Här går jag och fika då jag ska fixa. Gillar deras latte! Den är så god. Och super trevlig personal såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar